אדלשטיין המריא לרומא: "לא נהסס לפעול מול המערערים על קיומנו"

איתי גדסי No Comments on אדלשטיין המריא לרומא: "לא נהסס לפעול מול המערערים על קיומנו"

יו"ר הכנסת יולי אטדלשטיין המריא לכנס ברומא בו ישתתפו מדינות רבות מרחבי העולם, גם כאלו שלא מקיימות יחסים רשמיים עם ישראל: "הגיע הזמן שכל שכנינו במזרח התיכון יפנימו כי מדינת ישראל, מדינת היהודים, היא עובדה קיימת"

אדלשטיין צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יו"ר הכנסת, יולי (יואל) אדלשטיין המריא הבוקר לכנס MED ברומא העוסק בדיאלוג במזרח התיכון בהשתתפות שרי חוץ מהאזור ובהם שר החוץ האיראני זריף ושרי החוץ של עומאן, קטאר תוניסיה וירדן.

יו"ר הכנסת הוזמן לייצג את ישראל בכנס וישתתף בדיונים לקידום שיתופי הפעולה בין המדינות באזור. מחר בשעה 12:30 שעון ישראל ינאם היו"ר בפני כל משתתפי הכנס בהם גם נשיא עיראק ונשיא איטליה.

כמו כן יפגש אדלשטיין עם השיא איטליה, יו"ר הפרלמנט האיטלקי ונשיאת הסנאט לפגישות עבודה שמטרתן חיזוק היחסים ושיתופי הפעולה בין המדינות ובפרט בין הפרלמנטים.

יו"ר הכנסת לפני ההמראה: "אני שמח לייצג את ישראל בכינוס חשוב עם נציגים רבים בעלי השפעה על חיינו במזרח התיכון, ובהם גם נציגי מדינות שאין לישראל יחסים רשמיים עמן. במלאת 70 שנה למדינת ישראל הגיע הזמן שכל שכנינו במזרח התיכון יפנימו כי מדינת ישראל, מדינת היהודים, היא עובדה קיימת. ידנו מושטת לשיתופי פעולה עם כל מי שירצה בכך, אך לא נהסס לפעול בעצמה נגד מי שיערער על קיומנו."



0 תגובות